Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
Informacje wstępne
Definicje
Oznaczenie pojęć użyte w Regulaminie:
§ 2
Postanowienia ogólne
Sklep prowadzi sprzedaż również w formie Dropshippingu oznacza to, że zamówiony Towar wysyłany jest do Klienta bezpośrednio z magazynu dostawcy Hurtowego lub prosto od Producenta.
Warunki korzystania z serwisu sklepu internetowego, w tym zasady rejestracji, zamówień, a także kwestie płatności, wysyłki, reklamacji i odstąpienia od umowy określa Regulamin. Każdy korzystający z serwisu sklepu internetowego jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu.
Kontakt ze Sklepem
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego,
- zasady reklamacji, zwrotów i odstąpienia od umowy,
- zasady płatności
- informacje o przechowywaniu danych osobowych, plikach cookies.
Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
WYMAGANIA TECHNICZNE
Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Kupujący, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub zawarcia Umowy Sprzedaży, jest nim:
(1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu (w przypadku Aplikacji – urządzenie mobilne);
(2) dostęp do poczty elektronicznej;
(3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej;
(4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768;
(5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript; w przypadku zawierania Umowy Sprzedaży drogą telefoniczną:
(6) z wykorzystaniem telefonu; w przypadku Aplikacji:
(7) system operacyjny urządzenia mobilnego: Android w wersji 4.0.3 lub wyższej lub iOS w wersji 9.0.4 lub wyższe, a w zakresie niektórych funkcjonalności
(8) urządzenie mobilne z aparatem fotograficznym i usługą geolokalizacji (GPS).
By zawrzeć Umowę Sprzedaży Klient musi posiadać aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Administrator sklepu Agencja Husł.Handl."Alimar" Alina Matlik zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które nie ukończyły wiek 18 lat w przypadku sprzedaży twoarów przeznaczonych dla osób powyżej 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o tym powiadomieni w czasie rejestracji.
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.alimar24.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
§ 3
Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu
Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
Agencja Usług.Handl.Alimar Alina Matlik może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
1.podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
2. dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
3. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Agencja Usług.Handl.Alimar Alina Matlik za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Firmy.
Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Administratora sklepu.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
1. Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
2. Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
3. Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
4. Niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
5. Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Firmy Agencja Usł.Handl.Alimar Alina Matlik,
6. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
§ 4
Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.
§ 5
Dostawa
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
W przypadku zamówień z innych krajów należących do Wspólnoty Europejskiej dostawa towarów i koszty dostawy uzgadniany jest indywidualnie i uzależniony jest od gabarytów, wagi, ceny i przewoźnika.
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
- Paczkomatów
- Poczty Polskiej
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie Firmy po wcześniejszym kontakcie celem ustalenia odbioru.
Koszty dostawy wynoszą:
W przypadku zamówienia kilku przedmiotów od różnych dostawców (przy sprzedaży Dropshippingu) w jednym zamówieniu mogą być naliczone różne koszty dostawy, w takim przypadku ustalona jest jedna kwota dostawy a koszty wysyłki nie zsumują się.
Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z widocznymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady ( § 8 Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem (dotyczy przedsiębiorców): ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.
Aby żądać odszkodowania Kupujący będący w posiadaniu uszkodzonej przesyłki musi spisać protokół w obecności osoby (kuriera) dostarczający przesyłkę. Jeśli nie było możliwe spisania protokołu w chwili doręczenia, Kupujący powinien zgłosić to naszej Firmie, która poinfrmuje o wykonaniu kolejnych krokach reklamacji.
Zwroty uszkodzonych przedmiotów Firma nie będzie przyjmować, jeśli będzie nadana za pobraniem.
Czas reklamacji wynosi do 30 dni robczych od dnia zgłoszenia uszkodzenia wraz z dokumentacją wymaganą do roszczeń reklamacyjnych.
§ 6
Ceny, Metody Płatności i Faktury
1. CENY
Ceny towarów podawane są w polskich złotych i są cenami brutto. Zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki jeśli Sprzedający jest płatnikiem VAT. W przypadku innym rozliczeń podatkowych cenę brutto podaje się na Fakturze -Rachunku bez składników jak podatek VAT.
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Towar oraz koszty dostawy w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związanych się Umową Sprzedaży.
Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala rozsądnie oceniając na wcześniejsze obliczenia wysokości końcowej(ostatecznej) ceny, informacja o sposobie w jaki cena będzie obliczana ,a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
2. METODY PŁATNOŚCI
Opłata za zamówienie jest pobierana w momencie zapłaty przelewem lub przy odbiorze towaru w przypadku pobrania.
Metody płatności dostępne w sklepie to: przelew natychmiastowy Przelewy 24,Tpay, Dotpay, płatność bezgotówkowa, kartą przy odbiorze, karta kredytowa, opłata na rachunek bankowy, przelew na polskie konto bankowe lub system PayPal w zależności jaki system płatności jest dostępny w sklepie. W określonych przypadkach lub w zależności od wybranego przez klienta rodzaju dostawy, sklep internetowy zastrzega sobie prawo akceptacji jedynie niektórych metod płatności. Płatność poprzez wysyłkę gotówki lub czeków nie jest możliwa.
Przelew natychmiastowy
Usługa świadczona jest przez Operatora płatności na podstawie Regulaminu Operatora Płatności, którego akceptacja użytkownika skutkuje zawarciem umowy bezpośrednio między Uzytkownikiem,a Operatorem Płatności. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności w żadanym zakresie za usługi świadczone płatności natychmiastowych między Użytkownikiem, a Operatorem Płatności. Wszelkie niejasności lub reklamocje dotyczące płatności zgłasza się bezpośrednio do Operatora Płatności. Sklep internetowy jedynie może pomóc w kontakcie z Operatorem Płatności.
Szybka, bezpieczna i wygodna metoda płatności. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową, gdzie można wybrać swój bank do dokonania płatności. Po dokonaniu transakcji automatycznie powrócisz na stronę sklepu alimar24.pl
Pobranie pieniędzy z rachunku karty następuje w ciągu kilku dni od momentu wysłania towaru przez alimar24.pl do klienta.
Prosimy przelać należną kwotę w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
Dane do przelewu na konto bankowe:
Rachunek bankowy: Alior Bank SA
Nr konta dla przelewów w PLN: 52 2490 0005 0000 4500 3769 2769
Odbiorca: Agencja Usług.Handlowa Alimar Alina Matlik
Adres odbiorcy: ul. Wojska Polskiego 19b, 42-660 Kalety
Tytuł przelewu: numer zamówienia
Zamawiający: Imię i nazwisko
Kwota przelewu: końcowa suma rachunku
Numer konta w systemie
IBAN: PL 52 2490 0005 0000 4500 3769 2769
BIC/SWIFT: ALBPPLPWXXX
3. FAKTURY I RACHUNKI
Sklep wystawia Faktury/Rachunki. Sprzedawca nie jest płatnikiem VAT.
Kupujący składając zamówienie podaje dane do wystawienia Faktury/Rachunku, a w przypadku przedsiębiorców również numer NIP.
W przypadku osób fizycznych Faktura imienna będzie na podstawie danych podanych w formularzu zamówienia.
Wszystkie Faktury wysyłamy w formie elektronicznej.Tym samym przedsiębiorca upoważnia stronę do wystawienia Faktury w formie elektronicznej bez podpisu.
Faktura/Rachunek zostanie wystawiony po dokonaniu płatności przez Kupującego,a w razie płatności z terminem na czas zaksięgowania wpłaty wystawiona zostanie Faktura Pro-forma.
Nie wystawiamy paragonów - jesteśmy zwolnieni z posiadania kasy fiskalnej (dziennik ustaw z 2016r. poz. 2177).
§ 7
Prawo odstąpienia od umowy
Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Agencja Usługowo-Handlowa Alimar Alina Matlik, ul.Wojska Polskiego 19B,42-660 Kalety, bok@alimar24.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia ( pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. Mogą Państwo skorzystać z (wzoru formularza odstąpienia od umowy, w zakładce sklepu Formularze i poniżej niniejszego paragrafu) jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli wyślą Państwo wypełniony formularz drogą mailową, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia przez kuriera innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrotów przedmiotu Firma nie będzie przyjmować, jeśli będzie nadana za pobraniem.
Wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie formularza i odesłanie go na adres podany w formularzu odstąpienia od umowy.
Pobierz:
FORMULARZ-ODSTAPIENIA-OD-UMOWY
POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Formularz można wysłać pocztą lub e-mailem bok@alimar24.pl
§ 8
Reklamacja i Gwarancja
Umową sprzedaży objęte są Produkty nowe. Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego Formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu(Formularze)
FORMULARZ-ZGLOSZENIA-REKLAMACJI
Reklamacje można składać:
- na piśmie na adres:Agencja Usługowo-Handlowa Alimar Alina Matlik, ul.Wojska Polskiego 19 B, 42-660 Kalety.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@alimar24.pl
W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu.
W składanej reklamacji zaleca się:
1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna);
3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.
Reklamacja Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem(dotyczy przedsiębiorców):
Kupujący niebędący jednocześnie Konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za przyjęty. Powyższe nie obowiązuje w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady. Reklamacje można składać pisemnie na adres Sklepu oraz drogą elektroniczną.
Inne Reklamacje
W razie wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości dotyczących działania serwisu sklepu internetowego w tym usług mających charakter techniczny Użytkownik lub Gość powinien skontaktować się z Działem Wsparcia za pomocą formularza kontaktowego na adres mailowy: bok@alimar24.pl podając dane niezbędne do identyfikacji i krótki opis danego problemu.
Gwarancja przy sprzedaży Towarów w Sklepie
Agencja Usług.Handl.Alimar Alina Matlik nie jest producentem sprzedawanych towarów wobec czego niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru ponosi producent na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeżeli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie odpowiedzialnością Agencja Usł.Handl.Alimar Alina Matlik na podstawie ustawowych przepisów o rękojmi za wady. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§ 9
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
§ 11
Dane osobowe i pliki Cookies
Dane osobowe.
1.Administratorem danych osobowych Klienta zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Sprzedawca,
2.Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli wyrazi na to zgodę także w celu marketingowym.
3.Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
4.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy Sprzedaży skutkuje brakiem zawarcia tejże umowy.
Pełna treść Polityki Prywatności zamieszczona jest w stopce na stronie Sklepu/Informacje
Zobacz tutaj Politykę Prywatności
Pliki Cookies
Nasza strona używa technologii takich jak pliki Cookies do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego presonalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie.
1.Wykorzystujemy pliki cookies w celu:
Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies oraz zasad ich przetwarzania znajdują się a Polityce Prywatności i Polityka Cookies.
Korzystając z serwisu sklepu, każdy Kupujący i przeglądający stronę powinien zapoznać się z tymi informacjami. jeśli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookis nie były zapisane na Twoim komputerze,należy zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
§ 12
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw-w zakresie w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
3. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzyAgencja Usług.Handl.Alimar Alina Matlik, a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Właściciel Sklepu Internetowego "ALIMAR"
Alina Matlik