Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
1. Przewoźnicy i pośrednictwo w dostawie towaru.
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
- Paczkomatów
- Poczty Polskiej
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie Firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.
Odbiór należy ustalić poprzez pocztę mailową, wysyłając informacje na adres bok@alimar24.pl lub telefonicznie kontaktując się z działem sprzedaży pod numerem: +48 662 01 68 04
2. Koszty dostawy.
a) Przedpłata.
Przesyłka Kurierska i Paczkomaty w przypadku przedpłaty za zamówienie, ustalony jest według cennika Firm Kurierskich i Poczty Polskiej dla wagi i rozmiarów danego towaru. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
b) Pobranie
Przesyłka Kurierska i Paczkomaty w przypadku pobrania za zamówienie, ustalony jest według cennika Firm Kurierskich i Poczty Polskiej ustalonego dla wagi i rozmiarów danego towaru. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
c) Darmowa dostawa
Sklep internetowy nie pobiera opłaty za koszty dostawy w przypadku, gdy złożone zamówienie przekracza 1000 zł, wtedy koszty wysyłki nie są pobierane, a stoją jedynie po stronie Sprzedawcy.
Również w czasie ogłoszenia czasowej promocji na bezpłatną dostawę, koszty wysyłki są po stronie organizatora
"Promocji Bezpłatnej Dostawy", czyli sklepu.
Bezpłatne koszty wysyłki nie dotyczą jednak produktów niestandardowych
d) Przesyłki niestandardowe, a koszty dostawy.
Bezpłatne koszty wysyłki nie dotyczą produktów niestandardowych, przesyłek wielkogabarytowych, paletowych oraz produktów, które przekraczają standardową dla przewoźników wagę przedmiotu. W przypadku takich wysyłek, koszty dostawy zostaną ustalone indywidualnie dla zamówień niestandardowych.
e) Koszty dostawy, a przedmioty wysyłane z różnych magazynów
W przypadku zamówienia kilku przedmiotów od różnych dostawców (przy sprzedaży Dropshippingu) w jednym zamówieniu mogą być naliczone różne koszty dostawy, w takim przypadku ustalona jest jedna kwota dostawy, a koszty wysyłki się nie sumują.
3. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do max.7 dni roboczych plus czas realizacji po stronie przewoźnika 1-2 dni robocze i liczy się od dnia złożenia i opłacenia przez Klienta zamówienia (w przypadku przedpłaty liczy się dzień zaksięgowania wpłaty, a w przypadku pobrań dzień złożonego zamówienia).
W przypadku towaru-przedmiotu, który jest wykonany na zamówienie, sklep informuje Klienta o najbliższym terminie wykonania przedmiotu i jego dostawy.
4. Dostawa, a uszkodzenie powstałe podczas transportu.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (§ 8 Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem (dotyczy przedsiębiorców): ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.
Pełna treść zawarta jest w Regulaminie Sklepu.